Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  F*cking j*vla ledsen/upprörd och sedan blev det ju inte bättre!! >:/  (läst 6206 gånger)

Dalton

• Dalsland
Aweee! Zelda också! Kalasfilm, bra jobbat  :D
Får vi se en sån varje dag nu framöver så blir vi alla nöjda. ;)
(Älskade pilarna på vakteln)

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Såklart. ;) Ta bort "oso" på mitt användarnamn... "Link". ;)
Det andra... Hmm... Inte lika mycket såklart. ::) Tror inte jag hinner med att komma på och göra en ny film dagligen! ;D ;D
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Spindel

• Bohuslän
    • Helenas mignon
hur hittar man det på you tub ???
Bor på landel i ett underbart hus, med min goa gubbe,en hel hop ungar, 3 snälla vovvar, 2 lata kattgubbar,Genbank med finfina Bohuslän-Dals Svarthöns, ekorrar i träden och ja ett okänt antal fiskar, mignon ankor och en urgullig kanin

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Sök ezzlinkoso. :)

Tyvärr är ankungen död nu... Den fröst ihjäl när jag inte var hemma då det blev strömavbrott.  :'( Ni kan läsa om vilken panikdag i övrigt det har varit för mig i övrigt om höns. :X Helt slut!!
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
Måste bara tacka för en underbar video.
Har hittils haft så svårt att förklara för folk hur ankor låter och även skillnaden mellan hane o hona.
Tusen tack.
Ja, nog tycker jag det verkar betydligt enklare att visa en film ...

Och inte verkar Klacken må dåligt heller.  Att ankor har egna åsikter betyder ju inte att de plågas!!!

En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Dela detta:

* Inloggade just nu

254 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser