Åhhh elände...... är det inte det ena.. så är det ... det andra.... jag hade besök av rovdjur.... vilken art.. tvåbenta...eller fyrbenta... vet de sjutton.. men jag blev av med en massa av mina fina djur..... sen blev min dotter svårt sjuk... tumör på hjärnan..... vilket gjort att jag fått sälja/ge bort en hel del av mina djur då vår sjukhusvistelse gjorde det omöjligt för mej att sköta om dem korrekt.
Kvar fanns lite ägg i kläckaren... när jag var hemma från sjukhuset för ett par dagar sen.. tänkte jag.. va sjutton.... det är ju nära kläckning.. vad skall jag göra.... jag kan ju inte stänga av... eller... ja....då tog min son, som är tolv år... ansvar för att vända de sista dagarna... och via telefon har jag så talat om hur han skall hålla fuktigheten..... och i går kläckte han fram sex stycken pigga fina brahma-kycklingar!!!!
Det tycker jag var duktigt gjort, och jag är såå glad över de små... när jag kom hem i kväll... gick de fint i en låda... med värmelampa, mat och vatten..... jag älskar min lille son!!!!