Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tvärrandiga gula dvärgkochin till hönsbytar dagen i uppsala  (läst 1568 gånger)

nikky

• ,japanska vaktlar
    • -
Jag har några kycklingar ...nån som är intresserad att köpa ? 200 kr styck för hönor 100n för tuppar..kan ta med på bytardagen.De är maskinkläckta och 1 månad gamla.

hönan-agda

• Uppland
    • stadskärnan`s
SV: Tvärrandiga gula dvärgkochin till hönsbytar dagen i uppsala
« Svar #1 skrivet: 29 apr-11 kl 15:23 »
hur gamla är dom?

hönan-agda

• Uppland
    • stadskärnan`s
« Svar #2 skrivet: 29 apr-11 kl 15:59 »
Jag har några kycklingar ...nån som är intresserad att köpa ? 200 kr styck för hönor 100n för tuppar..kan ta med på bytardagen.De är maskinkläckta och 1 månad gamla.
hej igen jag läser som en blind
har du dagsgamla kycklingar med ? andra färger? vi kommer till hönsbytardagen i allafall

fauve

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 29 apr-11 kl 16:41 »

Är du 100% säker på att det är hönor, så är jag mkt intresserad av 2 hönor. Har en kompis som ska dit och som säkerligen kan husera dem tills hon ska upp hit i juni, eller hur Tallgrinden??   ;)

Tallgrinden

• Uppland
    • Kladdnos kennel
« Svar #4 skrivet: 29 apr-11 kl 17:11 »
Visst kan jag husera 2 dv.kochin åt dig fauve tills vi ses.
Där bilvägen slutar med djur och barn. Pluggar till veterinär och är väldigt singel.

fauve

• Gäst
« Svar #5 skrivet: 29 apr-11 kl 17:19 »
Strålande, men som sagt: Jag vill ha garanti på att det verkligen är hönor, för jag betalar inte 200 kr/styck för 4 veckors kycklingar annars inte  8)

Dela detta:

* Inloggade just nu

736 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser