Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Utanförskapet i byhålan!  (läst 31661 gånger)

sway307

• Hälsingland
SV: Utanförskapet i byhålan!
« Svar #140 skrivet: 24 maj-11 kl 18:25 »
Nämen vad är det jag hör, har inte läst igenom hela tråden men då får ni nog packa era väskor och komma till Edsbyn, många må vara aläkt med alla och många känner varandra men inte blir du utfryst inte, finns tom. två hus till salu och då blir ni grannar med mig! Bara att satsa!   Welcome to Edsbyn! :D

christinag

• Täljstenfantast
    • Västmanland
« Svar #141 skrivet: 25 maj-11 kl 03:30 »
Det har avhandlats tidigare att man kan vara ensam i storastaden oxå.
Men får jag välga så är det betydligt trevligare att vara ensam på landet om man bor i hus.
Har man nått att pyssla med så hinns det inte riktigt med att vara ensam. Jag har sällan trivts så bra som när jag har haft ett projekt att syssla med och se det växa fram.   Det är enormt svårt i en förvaringsbox.
Håller med. Finns alltid något att göra och uppleva på landet. Och man behöver inte orsaka bilavgaser eller annat för att komma fram till upplevelsen heller. Edsbyn nästa  ;D
Demokrati: 2 vargar och 1 lamm röstar om lunchmenyn.
Frihet: Ett väl beväpnat lamm opponerar sig mot omröstningen.

Faster Asta

• -
« Svar #142 skrivet: 07 jun-11 kl 12:02 »
Det bästa med byhålor är Ronny & Ragges klassiker...

Ronny & Ragge : Att söka jobb
Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan korta, lätta ord, som: 'Vad sägs om lite lunch?'.

Dela detta:

* Inloggade just nu

373 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning, väldigt intressanta artiklar.
/ Jimmy

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser