Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Så glad! ;D  (läst 1168 gånger)

sossej

• Närke
Så glad! ;D
« skrivet: 16 maj-11 kl 23:24 »
Var nyss inne och lyste mina tre ägg som ligger under min surhöna. De är på dag 18 nu och det var liv i dem alla tre :D
trodde de hade dött den natten som hon lämnat dem en tid(vet inte hur länge). Tror till och med att jag hörde ett litet pip från det ena. Är dom på g då? kommer de imorgon?
hörde att det krafsade lite på insidan av det samma som pep. är så ivrig på att det ska bli små bebisar snart :D

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
SV: Så glad! ;D
« Svar #1 skrivet: 16 maj-11 kl 23:42 »
Då kommer dom snart  ;D
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

sossej

• Närke
« Svar #2 skrivet: 16 maj-11 kl 23:55 »
borde jag gå ut och byta vattenbehållaren till något kycklingarna inte kan drunkna i? eller kan det vänta till imorgon?

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #3 skrivet: 17 maj-11 kl 00:01 »
Har du redet på väggen så bör du ta ner det omedelbart o japp dom kan dränka sej snabbt .
Hägna av mamman o dom små .
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

sossej

• Närke
« Svar #4 skrivet: 17 maj-11 kl 00:04 »
nej då, redet är på golvet och de är redan i en egen inhängnad. bara undrade om de kunde komma i natt och hinna drunkna innan i morgon bitti

Dela detta:

* Inloggade just nu

261 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser