Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Katt och kanin.  (läst 1005 gånger)

Utekanin.

• Västergötland
Katt och kanin.
« skrivet: 11 jun-11 kl 12:48 »
Våran katt och kanin (gotlandskanin) sprang runt på gräsmattan och jagade varandra. Kaninen har alltid varit mycket efter katten. Behöver jag vara orolig för att katten ska skada kaninen? Har haft katten ihop med kaniner tidigare men de har inte "lekt" på det sättet.

sisel

• Småland
SV: Katt och kanin.
« Svar #1 skrivet: 11 jun-11 kl 23:50 »
Jag har hermeliner och belgiska harar och dessutom somalikatter. Abessinier/somali betraktas som utpräglade jägarkatter, men här funkar det bra med kaninerna. Katterna tycks fatta att kaninerna tillhör huset och kaninerna är ganska kaxiga.
(Därmed inte sagt att jag lämnar katter och hermelinkaniner lösa utan uppsikt - man ska inte utmana ödet.)

Dela detta:

* Inloggade just nu

392 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser