Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tips om gratis-sida på nätet  (läst 1497 gånger)

Appe

• Övriga världen
Tips om gratis-sida på nätet
« skrivet: 06 jul-11 kl 20:42 »
Vill bara tipsa er här på forumet om en gratis-sida där ni helt gratis kan skapa en Webb-shop för era saker
Som privatperson som säljer saker har man ju oftast varken råd eller lust att lägga pengar på vad det kostar att ha en webbshop.
Vi hittade denna firma på nätet och de fixar gratis en enklarre webbshop
Inga krav på att du ska ha företag utan det fungerar utmärkt om man har "hobbysaker" man vill sälja
Bra service och om man har frågor svarar de snabbt TROTS ATT SIDAN ÄR GRATIS
Bifogar länk till vår "nya" sida så kan ni själva kika Borttagen reklamlänk
Givetvis väljer man själv färger bilder till utseendet på sidan
mvh Appe (som är en snåljåp och som blir så lycklig när han hittar något som inte kostar..)
« Senast ändrad: 11 sep-11 kl 08:42 av take »

lilyrose

• Djurintresserad med konstnärssjäl
    • Norrbotten
    • Lily Rose & Co
SV: Tips om gratis-sida på nätet
« Svar #1 skrivet: 23 aug-11 kl 22:53 »
sorry gratis har jag  inte hittat.. inte om du har webbshop.. allt kostar.. kollar din länk.. konstigt att det är gratis.. måste finnas en hake ingen gör nåt gratis .. ska kolla mer..
*Hundar- bichon havanaise, bichon havanaise-Lhasa apso
* katter -  bondkatt & bengal   * höns- brahma, blommehöns, bohuslän-dalshöns "svarthöns",bielefelder, silkes, dv wyandotte, dv kochin, sabelspoot,hedemora,aracurana, ankor Cayuga, smaragd, migon. Bor på landet i kronobergslän.

lilyrose

• Djurintresserad med konstnärssjäl
    • Norrbotten
    • Lily Rose & Co
SV: Tips om gratis-sida på nätet
« Svar #2 skrivet: 23 aug-11 kl 23:03 »
skrev här en hel sida åt dig.. suck och så logga de skiten ut.. och jag måste skriva om allt.. suck!!

hittade att man måste betala 849kr i engångs avgift för att då webbutiken reggad på google och där av hittar folk till dig..

det ser för bra för att vara sant men jag är ingen expert .. kanske nån annan som kan mer svarar åt dig..
*Hundar- bichon havanaise, bichon havanaise-Lhasa apso
* katter -  bondkatt & bengal   * höns- brahma, blommehöns, bohuslän-dalshöns "svarthöns",bielefelder, silkes, dv wyandotte, dv kochin, sabelspoot,hedemora,aracurana, ankor Cayuga, smaragd, migon. Bor på landet i kronobergslän.

Dela detta:

* Inloggade just nu

491 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser