Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hästveda marknad  (läst 1662 gånger)

oskar98

• Fjäderfä!!
    • Skåne
    • www.oskarsorpington.yolasite.com
Hästveda marknad
« skrivet: 09 jul-11 kl 08:36 »
Vem kommer??
Jag kommer inte i år.

Till alla er som har med er kaniner!!!!!
Ha solskydd, gnagpinne, sitthylla, vatten och mat till de hela tiden på marknaden!!!!

Övriga djur, ha solskydd, vatten och mat och ev mer som behövs för den arten.

Mvh oskar
Jag är en grabb på 14 år som har mycket Orpington av ovanliga färger
Har även ett gäng Maraner
Mvh Oskar98 :D

Snarrbon

• Om du inte provar vet du inte om det går
    • Skåne
    • Mettes kaniner
SV: Hästveda marknad
« Svar #1 skrivet: 12 jul-11 kl 21:55 »
Ja det var vist en del som fick böta för att inte ha dessa saker i burarna. Jag hade vist tur förra året för jag hade bara solskydd o vatten o hö. Jag kommer med 5 kaniner o tack för påminnelsen.
Bor på gård i skogen med sambo, dansk-svensk gårdshund,  kat, genbanksanslutna gotlandskaniner, genbanksanslutna Åsbohöns och Klövsjöfår även dom genbanksanslutna.

FM

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 12 jul-11 kl 22:03 »
Måste man föranmäla sig lr. kan man bara komma med djuren? Mvh/FM
Har fem hästar av egen uppfödning. Sex katter. En hund. Har höns av olika raser, vaktlar och kalkoner tillsammans med Konstfarbror. Har haft djur som getter, kaniner, marsvin, akvariefiskar... Hade kaninuppfödning i många år. Läser på MAH, sysslar med konst mm ;)

Snarrbon

• Om du inte provar vet du inte om det går
    • Skåne
    • Mettes kaniner
« Svar #3 skrivet: 13 jul-11 kl 06:39 »
Man kan bara komma. Jag hinner dock inte i dag ändå. Blev för mycket i går kväll så jag hann liksom inte bli klar. Det ät ju an del som måste packas o så skall man vara där ganska tidigt annars blir man nog inte insläppt med bilen.
Nä. I dagblir det en marknadsdag som besökare och det kan också vara mycket bra. Jag hoppas hitta några löpankor.
Bor på gård i skogen med sambo, dansk-svensk gårdshund,  kat, genbanksanslutna gotlandskaniner, genbanksanslutna Åsbohöns och Klövsjöfår även dom genbanksanslutna.

FM

• Skåne
« Svar #4 skrivet: 13 jul-11 kl 08:30 »
Tack för svaret! Här kom man inte upp i tid så får inrikta sig på nästa marknad om man har något att säja då ;)
Har fem hästar av egen uppfödning. Sex katter. En hund. Har höns av olika raser, vaktlar och kalkoner tillsammans med Konstfarbror. Har haft djur som getter, kaniner, marsvin, akvariefiskar... Hade kaninuppfödning i många år. Läser på MAH, sysslar med konst mm ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

182 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Genuin och läsvärd! Bra tips och idéer för att stå på egna ben.
/Camilla W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser