Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Villavagns funderingar???  (läst 1295 gånger)

mowing

• Bohuslän
Villavagns funderingar???
« skrivet: 04 aug-11 kl 22:12 »
hej... jag undrar om det är någon här som vet nåt om villavagnar? om man hyr eller arenderar gård med dåligt hus och sätter en villvagn på gården förstår jag att man måste ha bygglov för uppställning?? stämmer det? vad kostar sånt? vad kostar en flytt med stor villavagn på lastbil? sen har jag mer frågor men kommer inte på dom nu...

är det någon som bor i närheten av Dals Ed eller Bullaren som vet en lämplig gård med dåligt hus/bra hus att bo i, men med okej ladugård eller liknande som man kan ha två hästar i, så snälla hör av er :-) kravet e pendlingsavstånd till Ed eftersom jag jobbar där..

Maria

Skogsola

• Gäst
SV: Villavagns funderingar???
« Svar #1 skrivet: 23 aug-11 kl 21:53 »
 Det är så olika mellan kommuner och områden. Ställer du den lite undanskymt i ett landsbygdsområde kommer ingen att bry sig. Undvik storstadsnära strandtomter!

Dela detta:

* Inloggade just nu

293 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen. Köper ingen annan än denna.
/Christina K

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser