Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Fjäderfäslakteri ankor.  (läst 2070 gånger)

jasiri

• Charkuterist
    • Närke
    • www.jasiri.se
Fjäderfäslakteri ankor.
« skrivet: 06 aug-11 kl 08:10 »
Hej!
Jag har startat upp ett slakteri som är ett eu godkänt kontrollslakteri som även slaktar fjäderfä i ett mindre fjäderfäslakteri.Nu ska vi börja med att köpa in en del fjäderfä och jag undrar vilka som har köttraser och är intresserade av ett samarbete. Köttraser av höns och framför allt anka är av stort intresse.
Vi kommer även legoslakta fjäderfä samt såklart även lamm gris och vilt som då blir besiktigade och godkända som livsmedel för försäljning i ex egen gårdsbutik. Slakteriet finns mellan Örebro och Norrköping.
Mitt telefonnummer 0702546377
Vi finns även på facebook
http://www.facebook.com/pages/Jasiri-G%C3%A5rd/107364746028234?ref=hnav

MVH
/Tomas
Jasir Gård här slaktar och styckar och charkar vi nästan allt i eu godkända lokaler.
http://www.facebook.com/pages/Jasiri-G%C3%A5rd/107364746028234?ref=hnav

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
SV: Fjäderfäslakteri ankor.
« Svar #1 skrivet: 06 aug-11 kl 14:07 »
**bokmärker sidan*
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Dela detta:

* Inloggade just nu

545 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser