Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  krokig tå !  (läst 1323 gånger)

AnGu

• Skåne
    • Annas lantliga liv - blogg
krokig tå !
« skrivet: 22 aug-11 kl 19:15 »
Min ena ung tupp har en krokig tå, ingenting som han verkar lida utav. Han går och "springer" som vanligt. Är detta något som kan bli jobbigt för honom när han blir större? Jag ska inte ha kvar honom i min flock utan antingen ska han säljas eller så får vi ta hjälp av drastiska åtgärder. Är det någon som vill ha en tupp med defekt? Hjälp!

Löparnäs

• Västerbotten
    • TjäderAndens
SV: krokig tå !
« Svar #1 skrivet: 25 aug-11 kl 23:41 »
Krokiga tår kan vara ärftligt.. Om du säljer honom till avel så tala gärna om det för köparen
Har höns för trevligt sällskap, ägg och kött

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #2 skrivet: 25 aug-11 kl 23:52 »
Är han maskinkläckt så kan det bli så ibland pga ojämt temperatur , inget som är ärftligt .
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

AnGu

• Skåne
    • Annas lantliga liv - blogg
« Svar #3 skrivet: 01 sep-11 kl 18:38 »
Förstod nästan det innan ni svarade på mitt inlägg. Han har fått lämna jorden, tyvärr som många andra tuppar ..

Dela detta:

* Inloggade just nu

65 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser