Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tvättmaskin- trumman går tom men inte med tvätt  (läst 13258 gånger)

machoman

SV: Tvättmaskin- trumman går tom men inte med tvätt
« Svar #20 skrivet: 30 sep-11 kl 01:02 »
Oki... gick bara efter vad som hände när remmen gick av i min egen toppmatade maskin. Det enda dom frågade efter var just REMMEN.

Att jag hade typbeteckning o modellnamn på maskinen hjälpte inte alls... och ändå var det en hushållsmaskinfirma jag besökte.  :(
Låter som om den inte fanns i register längre och att reservdelshållaren använde sin hjärna och tog en rem  med samma längd och bredd, vilket brukar vara besvärligt hos en del, det är liksom för mycket begärt....De flesta har ju inget lager alls. Jaja, det blev ju en ny maskin för TS så allt är väl OT nu, ingen ide' att tjöta mer här...

Dela detta:

* Inloggade just nu

274 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser