Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Varg varning  (läst 1518 gånger)

pernilla70

• Bohuslän
    • http://pernillaliljeros.spaces.live.com/
Varg varning
« skrivet: 15 dec-11 kl 07:21 »
Igår em så hade min väninna Vargbesök i sin trädgård. Den sprang runt huset och i trådgården. Dödade halva hennes hönsbesättning och skadade resten. Detta skedde vid 15 och vargen är inte skygg. En viltspårare han varit ute på plats.

Vi är säkra på att det är varg då den blev sedd på 3 meters håll och även spår är säkrade.
Vi blev uppmanade  att stalla in alla djurren så som fåglar och får.
Bor på en gård med sambo och 2 killar. Vi har 3 hästar, Texelfår, 2 labradorer, 6 katter, skånegäss, Kalkoner Pekingankor och en drös med höns.

grimbart

• fångstman/jägare söker uppdrag!!!
    • Västergötland
SV: Varg varning
« Svar #1 skrivet: 15 dec-11 kl 13:03 »
Varningen gäller landvetter utanför gbg, dryga 3mil från skene
Fjäderfän och kaniner

Charlotte

• -
SV: Varg varning
« Svar #2 skrivet: 15 dec-11 kl 20:47 »
Jag har rensat bort de inlägg som inte rör vargen i Landvetter. Om vi vill diskutera varg så finns tråden Varg på Ljugarbänken.
Mvh
Moderator Charlotte
"He is your friend, your partner, your defender, your dog.
You are his life, his love, his leader. He will be yours, faithful and true, to the last beat of his heart. You owe it to him to be worthy of such devotion"

Dela detta:

* Inloggade just nu

324 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser