Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hönsbytardag på Uddeholm 6 Maj, 2.4 mil norr om Sala i Västmanland  (läst 20848 gånger)

Lycka

• Ångermanland
Grattis till er lyckade dag.

Jag fick vara hemma och sköta mitt jobb.
Hedemorahöns

Flying Goose

• Västmanland
Ja tack alla som kom till denna dag! Den blev extremt lyckad måste jag säga med mycket folk och djur! Även vädret var ju bra med tanke på hur dagarna innan såg ut!:) Detta var våran första Hönsbytardag, så självklart gjorde vi en del nybörjarfel. Tex så märkte vi ju som en skrev här att det blev lite väl trångt mellan borden. Vi anade inte riktigt att det skulle komma så mycket folk:) Men man lär sig ju av misstagen, så nästa år blir det såklart förbättringar. Återigen tack för att så många tog sig dit! Vi hade superkul igår, och det hoppas jag att ni oxå hade!:)

Mvh Jessica, Flying Goose
Flying Goose

Januschka

• Alla är vi främlingar nästan överallt
    • Västmanland
Hej Jessica!

Ni gjorde ett kanonjobb, särskilt med tanke att det var premiär :)

Det VAR mycket folk och alla verkade vara där samtidigt... synd att vi höll inte ut till sagt tid eftersom det mesta blev slutsåld  omedelbumms...
Jag har lärt mig att det behövs fler (höns)kycklingar och värpklara höns och mindre honung, tuppar och chutneys till nästa omgång ;)

Tack för allt arbete ni la ner!
/Januschka
Whatever you do: If you don't have fun you're doing something wrong!

Vonne

• -
 ;D Toppentack för en härlig dag. Vill även tacka till tjejen som sålde brahma och brahma ägg. La mina sista slantar på 12 st ägg och la in dom i kläckaren. 10 ägg var befruktade och efter 3 veckor kom det ut 8 små bus kycklingar. Helt gudomligt söta.  :-* En är helsvart, en ljusgrå, en brun och resten varierande färger gult.
Ska bli kul och se hur och vad dom är för några. Hoppas ju givetvis på många höns men nån tupp är välkommen han oxå. :)

Hoppas vi ses igen!!

Mvh Vonne
Vad vore livet utan våra djur???

Dela detta:

* Inloggade just nu

395 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Otroligt mycket läsvärda artiklar. Jag väntar alltid med spänning på nästa nummer, en otroligt bra tidning!
/ Pia Elldalen

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser