Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Uppge var man bor vid annonsering.  (läst 940 gånger)

klarre

• Södermanland
Uppge var man bor vid annonsering.
« skrivet: 14 mar-12 kl 19:45 »
En sak som övergår mitt förstånd är alla som lägger ut annonser att dom vill sälja eller köpa bin men inte skriver vart dom bor. Vart man kan köper bina är ju av största vikt, jag är ju inte intresserad av att åka ner till Skåne och köpa bin när jag bor i Stockholm. År efter år ser man annonsörer som inte uppger var försäljningen ska ske, om det är i ett forum som biodlarföretagarna så brukar någon fråga vart bor du och då svarar säljaren. Varför detta beteende tror annonsörerna att alla vet vilka dom är eller förstår dom inte att det är av vikt vart affären sker ??? Man får ju inte ens köpa bin om man bor i icke varroa områden om bina är producerade i varroa områden, bara en sådan sak gör ju att folk borde skriva vart bina kommer ifrån, men tyvärr blir väll områdena utan varroa mindre och mindre.

Edward.

• A NOBLE SPIRIT EMBIGGENS THE SMALLEST MAN
    • Gästrikland
SV: Uppge var man bor vid annonsering.
« Svar #1 skrivet: 14 mar-12 kl 20:20 »
 ;D LIKE  ;D

Ja , retar mig också på detta  >:(

Fast jag tror att det är omvänd som man brukar se i annonser på blocket snackis kompisar och telephone prutares undanbedes , kompisar har jag nog ändå.

Det kanske är så att dessa människor är ensamma och vill ha telephone kontakt med vem somhelst och vill prata av sitt mun diarréer  :-X

mvh edward  :P
"Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre." Nalle Puh

Dela detta:

* Inloggade just nu

367 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jättenöjd och glad över tidskriften Åter!
/ Märit

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser