Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lysa ägg och resultat?  (läst 1709 gånger)

Inga-Karin

• Två av våra 12 Hedemorahönor med sina tuppar
    • Västmanland
Lysa ägg och resultat?
« skrivet: 22 mar-12 kl 10:39 »
Hej!

Vet att jag längre tillbaks hittade en länk till en sida som visade foto från ägg till embryo och vidare till kläckning. Någon som vet hur jag hittar dit igen? Jag tycker det är svårt att lysa äggen. Först lyste jag de vid 7 dagar och nu igen på dag 9, men blir inte så mkt. klokare, trots att jag har en skiss att gå efter.

Tacksam för svar!
Maka, mamma, svärmor, trippelmormor, dubbelfarmor, matte, hönsmora, f.d.skolsyrra, dotter, syster, faster och moster. Nybliven statsanställd friherrinna.
Vi fick hem våra Hedemorahöns 080320 och fick beviljat Genbank 090325

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
SV: Lysa ägg och resultat?
« Svar #1 skrivet: 22 mar-12 kl 10:57 »
Linkoso, s hemsida  ;D
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

lena70

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 22 mar-12 kl 11:02 »
http://www.honsitrunsby.webs.com    Linkosos hemsida har trollbundet mig ifrån första stund, där står ALLT du vill veta, och lite till..

The Poacher

• Uppland
« Svar #3 skrivet: 22 mar-12 kl 11:39 »
Kolla sista sidan i "Kläcka butiksägg" tråden, där finns bilder o förklaring.

Inga-Karin

• Två av våra 12 Hedemorahönor med sina tuppar
    • Västmanland
« Svar #4 skrivet: 22 mar-12 kl 12:12 »
Tusen tack!

Ni finns alltid där, när man behöver er!

Kramar från Kolbäck
Maka, mamma, svärmor, trippelmormor, dubbelfarmor, matte, hönsmora, f.d.skolsyrra, dotter, syster, faster och moster. Nybliven statsanställd friherrinna.
Vi fick hem våra Hedemorahöns 080320 och fick beviljat Genbank 090325

Dela detta:

* Inloggade just nu

225 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

Episk tidning! Har följt mig från intresserad till självhushållare med gård och allt.
/Mikael Book

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser