Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ica äggen..  (läst 1014 gånger)

Josie82

• Uppland
Ica äggen..
« skrivet: 22 apr-12 kl 10:24 »
Nu är IcaStig här. Köpte några Ecoägg på ica för drygt tre veckor sen. Inatt kläcktes den första av fyra. Två till håller på att ta sig ut. Fjärde ägget är tyst så vi får se om det blir nåt. Det är sååå spännande!!! Agda, Ellinor och Svea hjälps åt att ruva så hoppas att tre överlever så kanske dom får en kyckling var iallafall.
Hovslagarinna från Vallentuna med sambo, 1 son (som är bebis), en underbar Aussietik, en väldigt hårig och vacker katt, en stooor och en väääääldigt liten häst, en brahma, en faveroll, en Cochin, en orpington och två rubinhönor. Nyinflyttade i villa i Brottby. Hästarna fick dock inte plats.

Nina_enn

• Skåne
    • Kärra gård
SV: Ica äggen..
« Svar #1 skrivet: 22 apr-12 kl 11:01 »
Spännande!! Min ena höna har ruvat ett tag nu men jag har ingen tupp så jag passade på att köpa Icas ecoägg igår och lägga under henne. Nu får vi se om hon orkar ligga tre veckor till och om det finns något i äggen!
Bor på liten gård. Föder upp hopphästar  och har ett stort djurintresse. Andra djur på gården är hundar, katter, höns och myskankor.

http://lifeatafarm.wordpress.com/

Josie82

• Uppland
SV: Ica äggen..
« Svar #2 skrivet: 22 apr-12 kl 11:40 »
Å vad kul. Jag köpte tolv ägg, två paket från olika butiker, knäckte två så tio st la jag under Agda. efter en vecka lös jag dem och då var det liv i 4 st.
Hovslagarinna från Vallentuna med sambo, 1 son (som är bebis), en underbar Aussietik, en väldigt hårig och vacker katt, en stooor och en väääääldigt liten häst, en brahma, en faveroll, en Cochin, en orpington och två rubinhönor. Nyinflyttade i villa i Brottby. Hästarna fick dock inte plats.

Dela detta:

* Inloggade just nu

162 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jag älskar när tidningen kommer! Myskväll och massor med läsningar!
/Melissa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser