Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hundar och jordgubbe??  (läst 3883 gånger)

David97

• Gäst
Hundar och jordgubbe??
« skrivet: 05 jun-12 kl 22:35 »
Min hund fick 2 jordgubbar förut.. Hon verkar nu må dåligt.. Flämtar o gnäller lite tyst.. Hon har ätit o drucjkit, vart ute.. Hon har inte spytt.. Hon är också hos pappa, brukar inte va här, o det är mycket järn i vattnet, kan det ha något med detta att göra? Är jordgubbar farligt för hundar? Hon är Golden Retriver på snart 3år.. Hon har haft äggledarinflammtion (tror jag det var), så hon ä steleriserad..

LillaSophie

• Det finns ingen volymknapp på "suverän".
    • Västergötland
    • Nordbornas
SV: Hundar och jordgubbe??
« Svar #1 skrivet: 05 jun-12 kl 22:43 »
vi har mycket järn i vattnet och det har våra hundar inte reagerat på. inte jordgubbar heller. det kan vara stressen, för att hon är på ett nytt ställe.
And always remember: The early bird the gets the worm, but the second mouse gets the cheese.

David97

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 05 jun-12 kl 22:46 »
Ok.. Tänkte just att det kan ha vart skiftningen mellan vänern-vatten o helt plötsligt vatten från egen brunn.. Hoppas det är över i morgon.. Hon verkar ganska stressad, går runt o kollar, nosar.. Hjälper nog inte med en hyper bebis heller..

torbjorn

• Medelpad
« Svar #3 skrivet: 05 jun-12 kl 22:48 »
Jag instämmer i att det låter mest som att hon är lite stressad och orolig. Se till att hon får sysselsätta sig med något som är roligt och helst kräver tankeverksamhet så glömmer hon bort oron!

David97

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 05 jun-12 kl 22:51 »
Ok.. Nu är det så sent, så ska gå o lägga mej snart. Men imorgon får det bli lite lek inne :) Tyvärr kan jag inte släppa henne ute, vi har massa katter..

Dela detta:

* Inloggade just nu

117 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning, väldigt intressanta artiklar.
/ Jimmy

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser