Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Burkar och påsar  (läst 1921 gånger)

Draupner

Burkar och påsar
« skrivet: 03 dec-06 kl 23:29 »
Är det någon som vet var man kan få tag på burkar eller små papperspåsar till kryddor. Jag har en stor skörd örter som förvaras i stora glasburkar och väntar på att säljas...

solkatten

• Väskor, kuddar, plånböcker mm med härliga motiv
Re:Burkar och påsar
« Svar #1 skrivet: 11 dec-06 kl 22:07 »
Glasburkar har diskuterats tidigare, gör en sökning så hittar du säkert adressen i någon tråd.

Du kan inte göra påsarna själv eller strutar?

lite_av_varje

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 14 dec-06 kl 18:41 »
Är det någon som vet var man kan få tag på burkar eller små papperspåsar till kryddor. Jag har en stor skörd örter som förvaras i stora glasburkar och väntar på att säljas...
varför inte göra en liten strut eller liknande av papper?

Sia

• Dalarna
« Svar #3 skrivet: 29 dec-06 kl 00:33 »
www.crearome.se   har små glasburkar
Varför ska man gå upp så tidigt på morgonen? Det är iallafall på kvällen det är som roligast.

Magda

• Västerbottens kustland
    • Västerbotten
    • Fru Magdas
« Svar #4 skrivet: 29 dec-06 kl 12:24 »
Jag har köpt små bruna papperspåsar på panduro till mina egna örter, teer och fröer. De är väl inte direkt gratis men inte heller så tokdyra tror jag.
Fru Magda bor på en gård i Västerbottens kustland med make och tre barn. Lite djur och stora odlingar. Odlar för avsalu med start sommaren 2012. Bloggar på http://blog.frumagdas.se Följ mig gärna på facebook, http://www.facebook.com/frumagdas

Dela detta:

* Inloggade just nu

162 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastiskt inspirerande
/Catarina L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser