Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Fia Frigid!?!  (läst 643 gånger)

nilsegårn

• Dalsland
    • Blekslätten Gård
Fia Frigid!?!
« skrivet: 30 aug-12 kl 09:17 »
Hej alihopa!

har fått tag på ett par kaniner och tänkte mig att dom skulle göra fler. En blandras hona och en tjeckhona och frasse-kille. Blandrasen Fia och Frasse har gått i samma bur ett tag och det har inte hänt någonting. Jag flyttade fia till en egen bur och satte bara över henne till frasse på korta visiter men tycke uppstog ej. Jag trodde då att det var Frasse som inte hade lust så jag provade med att sätta in tjeck-honan Knuff och då var det minsann inga problem med lusten!

Fick låna en Silver hane av en granne och satte in Fia där. Inget!

Varför är hon så snål på godiset? hur ska jag göra för att få henne mer sugen? Ostron och en flaska vitt?
: "Om en idé inte verkar bisarr till att börja med, så är den ingenting att hoppas på" Niels Bohr

"man kan alltid sluta med något när man vill, så länge det är nästa tisdag" Lemmy

Fru Jansson

• Gäst
SV: Fia Frigid!?!
« Svar #1 skrivet: 30 aug-12 kl 10:08 »
Har hon gått tiden ut? I vintras gick Emmy med Jimmy i tre veckor, utan att de verkade ha minsta intresse av sex. När Cola släpptes in till Jimmy så var det full action i två dar, och sen var Cola så sur att det kändes trevligast för Jimmy att hon fick flytta tillbaks till sin egen bur. Att Emmy blivit dräktig fattade vi inte förrän ungarna kom.

Dela detta:

* Inloggade just nu

158 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Verkar vara en mycket användbar tidning!
/Marcus

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser