Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vem ska jag vända mig till för att vara säker på att få tag i stor silkes?  (läst 836 gånger)

Midsommaren

• Bohuslän
Stor silkes. Alltså inte dvärg eller den påhittade "mellan".  :)

sonja på slätten

• Halland
Marianne  Simonsen har finfina stora vita silkeshöns. Dock mycket liten uppfödning och stor efterfrågan. Du får väl ställa dig på kö.
Uppfödare av DVÄRG-KOCHIN och DVÄRG-WYANDOTTE  sedan mer än 20 år.  Ägare till en underbar långhårscollie.

tottizen

• Västergötland
vad heter marianne här? ja vill köa=)

Midsommaren

• Bohuslän

sonja på slätten

• Halland
Hon finns inte här.  Hon har inte ens e-post!
Jag kan ju fråga henne om hon vill lämna ut sitt telefonnummer,  med risk att bli nerringd.
Annars kan ni komma till vår (Laholmsklubbens) utställning och träffa henne och se hennes djur. Om knappt två veckor.
Uppfödare av DVÄRG-KOCHIN och DVÄRG-WYANDOTTE  sedan mer än 20 år.  Ägare till en underbar långhårscollie.

Midsommaren

• Bohuslän
Jag förstår.

Fråga kan man ju. 

Du får gärna pma hennes nummer om hon vill lämna det till mig.

Tack :)

tottizen

• Västergötland
finns det nån uppfödare nära göteborg?

Dela detta:

* Inloggade just nu

273 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser