Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  ensam på landet  (läst 2319 gånger)

Mamma-Anna

• http://norgardsanna.spaces.live.com/
ensam på landet
« skrivet: 04 jan-07 kl 08:37 »
Hej!
Jag blir nu ensamboende med tre barn på landet, och funderar lite på om det är möjligt att få det att funka. Vi tycker att barnen har den bästa livskvaliteten här ute, och det är meningen att jag ska försöka ro runt denna skutan. Jag bor modernt i en åttiotalsvilla, har en ny bil, men det finns t.ex bara skolbuss som annan kommunikation. Jag pluggar heltid, och har som tur är inte lyckats skaffa mig fler djur än hönsen och barnens kaniner, men ändå funderar på om det finns andra som får tiden att räcka till för hus, barn, sport och fritid och lite djur och odling?

Sommartorparn

Re:ensam på landet
« Svar #1 skrivet: 04 jan-07 kl 09:09 »