Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Förslag på termostat till egen äggkläckningsmaskin.  (läst 1583 gånger)

amillacan

• Skåne
Jag ska bygga mig en egen äggkläckare för ca 100 ägg. Jag har tittat på Högbergas termostater. Är det någon som vet om det finns andra termostater som skulle kunna fungera?
Lever livet på landet på en 1800-tals skånegård i behov av renovering. Händig sambo och barn finnes. Odlar grönsaker. Finns Dansksvenska gårdshunar, Åsbohöns och katter.

Attes matte

• Jämtland
SV: Förslag på termostat till egen äggkläckningsmaskin.
« Svar #1 skrivet: 20 feb-13 kl 18:58 »
Jag har den från Högberga som det är två rattar på och kostar drygt 500 spänn... Den suger!

Funderar på att köpa en sån här:

http://search.eim.ebay.se/?kw=mini+digital+thermostat&el=3&en=50&elc=-2&ep=1&es=21

Ska tydligen vara bra enligt utsago!  :D

/Sara
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

Dela detta:

* Inloggade just nu

257 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Köpte numret främst för att jag tänker lära mig spinna, men förutom det fanns mycket annat intressant, som skötsel av naturbetesmarker och hoppfulla nybörjarbrev!
/Johanna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser