Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Frigående/lösa höns??SNÄLLA-HJÄLP!  (läst 6577 gånger)

Helenan

• Gäst
Re:Frigående/lösa höns??SNÄLLA-HJÄLP!
« Svar #20 skrivet: 05 feb-07 kl 18:04 »
Ja! Vad kul att ni hörde av er! :D
Jodå, dom har det så bra så! Igår fick de potatis/morot/äppleskal blandat med nudlar. Det gillade de skarpt! De har dock inte lagt så många ägg hittills, men det kommer väl. Allt är väl, de går in själva på kvällen och håller sej vid tomten. Tuppen heter Alfred, hönorna Eva, Mona och Anita. Detta är namn som jag associerar till de mest "kackliga" kvinnor jag vet!  ;)

Ha det så bra!

Cedala.

Blir det inte pinsamt om du ropar på Anita eller Eva någon dag och den nyinflyttade grannkvinnan eller förbipasserande tittar ut och undrar varför du ropar ??? :-X

Cedala

• Gäst
Re:Frigående/lösa höns??SNÄLLA-HJÄLP!
« Svar #21 skrivet: 05 feb-07 kl 19:30 »
Haha!! Jag skulle GÄRNA bjuda på det!!
Tja...sån é ja!! ;D ;D

Cedala.

Dela detta:

* Inloggade just nu

173 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser