Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Prova odlingstidning  (läst 1707 gånger)

odlaren

• Ekologisk Trädgård
Prova odlingstidning
« skrivet: 06 feb-07 kl 12:19 »
Hej!

Även i år går det bra att beställa gratisnummer av tidskriften Odlaren. Vi skriver om ekologisk odling för självhushållning och om ekologisk mat. Tidningen ges ut av Fobo -Förbundet för organisk-biologisk odling.
Skriv ett mejl till odlaren@kagus.nu och ange din postadress så får du ett nummer av tidningen.

Hälsar
karin Jansson
redaktör

Anne S

• Gäst
Re:Prova odlingstidning
« Svar #1 skrivet: 19 feb-07 kl 23:01 »
Jag är med i Fobo sedan förra våren, så jag behöver ingen gratistidning. Däremot vill jag passa på och berömma senaste numret. Det var så mycket intressant och inspirerande läsning! Tack!

Alba

• Södermanland
« Svar #2 skrivet: 20 feb-07 kl 18:41 »
Ja, tack så mycket! Fick tidningen hem i brevlådan förra veckan, mycket intressant att läsa!

Ska bli prenumerant så fort kassan tillåter.

/ Alba
Trädgårdsmästare, viltrehabiliterare, mångsysslare som bor med sambo, finaste dottern och två sällskapskaniner i ett litet torp vid vägs ände

vårlök

« Svar #3 skrivet: 05 mar-07 kl 13:34 »
Hej!

Jag vill tacka  så mycket för tidningen som vi fick förra veckan. Mycket inspirerande läsning inför odlingsåret! Jag hoppas också kunna prenumerera så småningom...
Alternativare i startgroparna

roanna

• Bohuslän
« Svar #4 skrivet: 07 mar-07 kl 21:32 »
Tack för tipset jag skrev direkt. Denna tidning hadde jag förr tyckte den var jättebra, men sluta väl när inte ekonomin fanns

odlaren

• Ekologisk Trädgård
« Svar #5 skrivet: 20 mar-07 kl 09:31 »
Kul att så många provar och gillar vår tidning. Nästa nummer handlar bland annat om morotsodling och tidigt grönt.
Det går fortfarande bra att beställa gratis provex från odlaren@kagus.nu. Genom att gå med i Fobo - Förbundet för organisk biologisk odling stödjer man den ekologiska odlingen i Sverige och får tidningen på köpet.

Välkomna!
Karin Jansson

Dela detta:

* Inloggade just nu

147 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Otroligt mycket läsvärda artiklar. Jag väntar alltid med spänning på nästa nummer, en otroligt bra tidning!
/ Pia Elldalen

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser