Oj, tar du bort värmen så tidigt? Detta är ju min första omgång så jag har ingen erfarenhet själv men det jag har läst mig till säger att man skall sänka temperaturen med 3 grader per vecka. Jag ligger kanske inte helt optimalt i temperatur men försöker så gott det går. De står i ett rum, tror inte det blir kallare än 15 på nätterna men har lite dålig koll. Värmetaket är bara varmt undertill så jag är inte så orolig för att vattnet skall bli för varmt.
Har märkt att de har växt väldigt olika mycket och att de som är störst är i stort sett helt befjädrade medan vissa har jättelite fjädrar och samtidigt är väldigt små. Jag gissar att de små antingen inte får äta upp maten i fred eller att de stora är där och rycker av dem fjädrarna?

Inte lätt att växa i något av fallen så nu har jag delat upp dem så att de största får gå för sig och de minsta för sig. Får se om det blir lite bättre då.
I går klarade jag mig utan någon ihjältrampad men i dag var det dags igen. Blir så trött... Kanske hjälper det om de största inte kan lägga sig på de minsta, får hoppas det.
Det är tre färger på dem, mörkbrun, honung och vit. De mörka är störst och de vita minst, vet inte om det bara råkade bli så eller om det har med generna att göra.