Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hjälp!!  (läst 1370 gånger)

djurmamman

• Norrbotten
Hjälp!!
« skrivet: 19 apr-15 kl 13:05 »
Jag har en Japans vaktel. när jag tog ut den från buren så flög den och landade på golvet på vingens ena sidan, och nu så kan den inte gå och ena vingen håller den konstigt. vad kan jag göra åt det?

Weasel

• Skåne
SV: Hjälp!!
« Svar #1 skrivet: 19 apr-15 kl 14:34 »
Om den inte kan gå så avliva den.
Bor i ett hus på landet med mina tre barn. Kuvasz, katter, nakenråttor och hamstrar. Oflar lite för husbehov.

djurmamman

• Norrbotten
SV: Hjälp!!
« Svar #2 skrivet: 19 apr-15 kl 15:28 »
jag funderar att om den har gjort illa vingen kanske den inte har så bra balans, den går men ganska vingligt och vill tippa och höger vinge är i en konstig vinkel. har läst någonstans att om en fågel skadat vingen så kan man tejpa? men ur vet man  om vingen är skadad eller om det var något annat som  hände när den flög?

Dela detta:

* Inloggade just nu

129 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser