Att det fungerar går jo att läsa i den första länk! (länk nr.1)
Jag undrar : Tror du verkligen att Rutgers universitet forskar i detta och skriver en avhandling
om ämnet ifall att bikarbonat inte fungerar mot pelargonrost!
Och jag är inte imponerad av människor som gillar/tycker att det är roligt att klaga på bristande källhänvisning!
efter att du rättade till länken kl10:58 så fungerar den visst.
![Yess Yess](https://www.alternativ.nu/Smileys/classic/yess.gif)
anledningen till att jag blev anal i frågan är du var så tvärsäker och inte ville eller kunde bevisa ditt påstående.
Och tråkigt nog är det väldigt ofta så att tvärsäkra människor som inte bevisar sitt påstående har helt fel. men det visade du trots allt.
Lite imponerande.
tänk på att gärna lägga in lite förklarande text när du lägger in länkar då det inte är helt ok att bara posta länkar.
skyll det på en annan "tvärsäker" person.
Att du tycker det är roligt att man klagar. det är faktiskt sorgligt att du gör det.
För det innebär att man lätt får uppfattningen att du kan komma med information som är felaktig för att dra igång ett bråk och att du gillar det.
när det gäller självhushållning är en viktig aspekt att hushålla med de resurser man har.
Och då inte ha möjlighet att grunda sitt beslut på en "tvärsäker" information är felaktigt om denna inte kommer med korrekt information.
Om du valt att formulera ditt påstående på ett annat sätt så hade man själv kunna fundera på om det är lönt att göra ett försök.