Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  självförsörjande odlare??  (läst 1063 gånger)

odlaren

• Ekologisk Trädgård
självförsörjande odlare??
« skrivet: 11 jun-07 kl 14:10 »
Hej!

Jag skriver för tidningen Odlaren som handlar om ekologisk trädgård och odling. Jag vill gärna göra reportage om odling för självförsörjning och letar därför efter personer som mer eller mindre klarar av att odla för sitt eget behov.
Om du som odlar det du behöver är intresserad av att dela med dig av dina kunskaper och vara med i ett reportage får du gärna höra av dig till mig. Du behöver inte vara helt självförsörjande men odla lite mer än bara sommargrönsaker och du behöver heller inte ha någon snygg och välskött trädgård eftersom jag är mer intresserad av funktion än form. Jag är också speciellt intresserad av vegetarianer/veganer som odlar sin egen mat.
skriv till
odlaren@kagus.nu

Vänliga hälsningar
Karin J

Erik Röde

• hemmapappa
Re:självförsörjande odlare??
« Svar #1 skrivet: 11 jun-07 kl 22:19 »
Låter spännande att läsa om. Berätta gärna när artikeln går att läsa.

Dela detta:

* Inloggade just nu

153 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

Kan verkligen rekommendera denna utmärkta matnyttiga publikation! Blir förvånad varje gång den dimper ner hur bra och detaljerade artiklarna är. Dessutom mycket inspirerande. :)
/Anders Ö

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser