Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  vem var det som dilla om hasselnötsbröd?  (läst 3044 gånger)

Monica

vem var det som dilla om hasselnötsbröd?
« skrivet: 06 jan-05 kl 21:29 »
Det låter gott tycker jag  :D......kan du (vem det nu var, minnet är gott men kort  ::)) lägga in det här kanske??

Snälla....pretty please

manna

• -
Re:vem var det som dilla om hasselnötsbröd?
« Svar #1 skrivet: 06 jan-05 kl 22:03 »
Den snabba varianten:

1 st bröd
hasselnötter efter behag

Integrera nötterna med brödet.

;D
Tycker du att det är upprörande? Jag tycker att det är roligt. Det är därför jag är gladare än du är.

http://hemmaljunga.blogspot.se/

Monica

« Svar #2 skrivet: 07 jan-05 kl 19:28 »
Oj  :-[ det låter otroligt invecklat  ;)......skulle du ha vänligheten att kanske besöka mej och visa hur man gör?  ;D. Jag tror inte att jag klarar av det annars  ;D ;D ;D

manna

• -
« Svar #3 skrivet: 07 jan-05 kl 21:31 »
Tja... jag brukar ju inte svara på anrop över webben, men du låter ju verkligen vilse och desperat! Jodå, elda du i din spis (den behövs inte för själva baket, men kommer till pass för tévattnet), så ska jag nog ila söderut! Ska bara leta upp några nötter först...  ;D ;D
Tycker du att det är upprörande? Jag tycker att det är roligt. Det är därför jag är gladare än du är.

http://hemmaljunga.blogspot.se/

Dela detta:

* Inloggade just nu

154 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser