Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Nu har mitt hönshus kommit!! *Bild  (läst 3172 gånger)

Lotus

• Ångermanland
Nu har mitt hönshus kommit!! *Bild
« skrivet: 12 apr-08 kl 12:32 »
Måste dela med mig av lite glädje!

Mitt hönshus har kommit!  :D Det var centimeterprecision att få in det mellan huset och garaget!

« Senast ändrad: 12 apr-08 kl 15:00 av Lotus »

AnnikaE

• Södermanland
SV: Nu har mitt hönshus kommit!! *Bild
« Svar #1 skrivet: 12 apr-08 kl 16:37 »
Måste dela med mig av lite glädje!

Mitt hönshus har kommit!  :D Det var centimeterprecision att få in det mellan huset och garaget!

Hej tänkte du ha stor ras eller liten ras i ditt hönshus./Annika.E
Trio med Ostfriesiska möwen höns ( Tysklant höns). 2 Katter . Har haft höns sen -04.

javill

• Blekinge
    • Glirnashopen
« Svar #2 skrivet: 12 apr-08 kl 17:35 »
Vad roligt! Tur att det inte var större kanske!?  :D
"Passa på och var glada nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."

Lotus

• Ångermanland
« Svar #3 skrivet: 12 apr-08 kl 22:20 »
Hej tänkte du ha stor ras eller liten ras i ditt hönshus./Annika.E
Det blir en salig blandning. Australorp, Blomme och Hedemora  ;)
Vad roligt! Tur att det inte var större kanske!?  :D
Det var på håret att det gick in! ;D

Nypålandet

« Svar #4 skrivet: 12 apr-08 kl 22:25 »
Tjohej vad bra de ska få det därinne!  ;D

Jag hade utan dåligt samvete stoppat in de äldsta ungarna i den  ::)

Lotus

• Ångermanland
« Svar #5 skrivet: 12 apr-08 kl 23:23 »
Tjohej vad bra de ska få det därinne!  ;D

Jag hade utan dåligt samvete stoppat in de äldsta ungarna i den  ::)

;D Tonåringen vill mer än gärna flytta dit och hon surar att hönsen minsann får frigga medans hon får bo på sitt rum (som är det finaste i hela huset...)! Har lovat att hon får flytta dit om vi tröttnar på hönsen  ;)

AnnikaE

• Södermanland
« Svar #6 skrivet: 13 apr-08 kl 07:01 »
;D Tonåringen vill mer än gärna flytta dit och hon surar att hönsen minsann får frigga medans hon får bo på sitt rum (som är det finaste i hela huset...)! Har lovat att hon får flytta dit om vi tröttnar på hönsen  ;)
Hej på dig, vart bor du någonstans det finns en stor kochin tupp och en stor brahma höna som du kan få, de finns i stockholm./Annika.E
Trio med Ostfriesiska möwen höns ( Tysklant höns). 2 Katter . Har haft höns sen -04.

Stavern

• Norge
« Svar #7 skrivet: 26 apr-08 kl 17:49 »
Hey, kan man få se flera bilder?....letar efter inspiration  ::)...såg ju jättefint ut, hadde varit kul o sett hur det var plaserat, inredningen osv ;)...please :-[
Svensk kille i Norge... Bor på småbruk söder om Oslo. Bor tillsammans med mannen, Jack Russel tiken Vera, Isbarhöns, Skånsk Blomme och ett dvärg Kochin par

Lotus

• Ångermanland
« Svar #8 skrivet: 27 apr-08 kl 21:20 »
Hey, kan man få se flera bilder?....letar efter inspiration  ::)...såg ju jättefint ut, hadde varit kul o sett hur det var plaserat, inredningen osv ;)...please :-[

Jag ska! Är dålig på det där med bilder och internet men ska be min käresta  ;) ! Lovar att det kommer fler bilder i tråden! Nu har ju även mina höns flyttat in  :D !

Stavern

• Norge
« Svar #9 skrivet: 03 maj-08 kl 19:49 »
Jag ska! Är dålig på det där med bilder och internet men ska be min käresta  ;) ! Lovar att det kommer fler bilder i tråden! Nu har ju även mina höns flyttat in  :D !

Väntar i spänning ;)
Svensk kille i Norge... Bor på småbruk söder om Oslo. Bor tillsammans med mannen, Jack Russel tiken Vera, Isbarhöns, Skånsk Blomme och ett dvärg Kochin par

Anna-Pia

« Svar #10 skrivet: 05 maj-08 kl 13:33 »
Är det specialbygd för dig/platsen mellan hus o garage ? eller hittade du det på blocket (Lekstuga)?
Vet du nån som bygger hönshus ?
Vänta på fler bilder jag med...

Stavern

• Norge
« Svar #11 skrivet: 06 maj-08 kl 10:55 »
Jaha....väntar o väntar o väntar  :D....hade varit så himla kul o sett hur det blev när det blev färdigt o fyllt upp med hönsisar

Lotus

• Ångermanland
« Svar #12 skrivet: 06 maj-08 kl 19:28 »
Förlåt mig! Jag ska skärpa mig och sätta in bilder! (= kärestan måste göra det för jag är bildinvalid, förstår inte hur jag ska infoga  :-[ ).

dalslandsmamman

• Gäst
« Svar #13 skrivet: 07 maj-08 kl 21:50 »
Å vad fint! vi ska bygga nu i helgen kan jag få ng tips? köpte du "nyckelfärdigt? vart i från isf?

Stavern

• Norge
« Svar #14 skrivet: 08 maj-08 kl 11:54 »
Hehe...inte fråga meg hur man gör....er helt bildinvalid jag oxå =)

Dela detta:

* Inloggade just nu

175 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser