Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Nu har mitt hönshus kommit!! *Bild  (läst 3087 gånger)

Lotus

• Ångermanland
Nu har mitt hönshus kommit!! *Bild
« skrivet: 12 apr-08 kl 12:32 »
Måste dela med mig av lite glädje!

Mitt hönshus har kommit!  :D Det var centimeterprecision att få in det mellan huset och garaget!

« Senast ändrad: 12 apr-08 kl 15:00 av Lotus »

AnnikaE

• Södermanland
SV: Nu har mitt hönshus kommit!! *Bild
« Svar #1 skrivet: 12 apr-08 kl 16:37 »
Måste dela med mig av lite glädje!

Mitt hönshus har kommit!  :D Det var centimeterprecision att få in det mellan huset och garaget!

Hej tänkte du ha stor ras eller liten ras i ditt hönshus./Annika.E
Trio med Ostfriesiska möwen höns ( Tysklant höns). 2 Katter . Har haft höns sen -04.

javill

• Blekinge
    • Glirnashopen
« Svar #2 skrivet: 12 apr-08 kl 17:35 »
Vad roligt! Tur att det inte var större kanske!?  :D
"Passa på och var glada nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."

Lotus

• Ångermanland
« Svar #3 skrivet: 12 apr-08 kl 22:20 »
Hej tänkte du ha stor ras eller liten ras i ditt hönshus./Annika.E
Det blir en salig blandning. Australorp, Blomme och Hedemora  ;)
Vad roligt! Tur att det inte var större kanske!?  :D
Det var på håret att det gick in! ;D

Nypålandet

« Svar #4 skrivet: 12 apr-08 kl 22:25 »
Tjohej vad bra de ska få det därinne!  ;D

Jag hade utan dåligt samvete stoppat in de äldsta ungarna i den  ::)

Lotus

• Ångermanland
« Svar #5 skrivet: 12 apr-08 kl 23:23 »
Tjohej vad bra de ska få det därinne!  ;D

Jag hade utan dåligt samvete stoppat in de äldsta ungarna i den  ::)

;D Tonåringen vill mer än gärna flytta dit och hon surar att hönsen minsann får frigga medans hon får bo på sitt rum (som är det finaste i hela huset...)! Har lovat att hon får flytta dit om vi tröttnar på hönsen  ;)

AnnikaE

• Södermanland
« Svar #6 skrivet: 13 apr-08 kl 07:01 »
;D Tonåringen vill mer än gärna flytta dit och hon surar att hönsen minsann får frigga medans hon får bo på sitt rum (som är det finaste i hela huset...)! Har lovat att hon får flytta dit om vi tröttnar på hönsen  ;)
Hej på dig, vart bor du någonstans det finns en stor kochin tupp och en stor brahma höna som du kan få, de finns i stockholm./Annika.E
Trio med Ostfriesiska möwen höns ( Tysklant höns). 2 Katter . Har haft höns sen -04.

Stavern

• Norge
« Svar #7 skrivet: 26 apr-08 kl 17:49 »
Hey, kan man få se flera bilder?....letar efter inspiration  ::)...såg ju jättefint ut, hadde varit kul o sett hur det var plaserat, inredningen osv ;)...please :-[
Svensk kille i Norge... Bor på småbruk söder om Oslo. Bor tillsammans med mannen, Jack Russel tiken Vera, Isbarhöns, Skånsk Blomme och ett dvärg Kochin par

Lotus

• Ångermanland
« Svar #8 skrivet: 27 apr-08 kl 21:20 »
Hey, kan man få se flera bilder?....letar efter inspiration  ::)...såg ju jättefint ut, hadde varit kul o sett hur det var plaserat, inredningen osv ;)...please :-[

Jag ska! Är dålig på det där med bilder och internet men ska be min käresta  ;) ! Lovar att det kommer fler bilder i tråden! Nu har ju även mina höns flyttat in  :D !

Stavern

• Norge
« Svar #9 skrivet: 03 maj-08 kl 19:49 »
Jag ska! Är dålig på det där med bilder och internet men ska be min käresta  ;) ! Lovar att det kommer fler bilder i tråden! Nu har ju även mina höns flyttat in  :D !

Väntar i spänning ;)
Svensk kille i Norge... Bor på småbruk söder om Oslo. Bor tillsammans med mannen, Jack Russel tiken Vera, Isbarhöns, Skånsk Blomme och ett dvärg Kochin par

Anna-Pia

« Svar #10 skrivet: 05 maj-08 kl 13:33 »
Är det specialbygd för dig/platsen mellan hus o garage ? eller hittade du det på blocket (Lekstuga)?
Vet du nån som bygger hönshus ?
Vänta på fler bilder jag med...

Stavern

• Norge
« Svar #11 skrivet: 06 maj-08 kl 10:55 »
Jaha....väntar o väntar o väntar  :D....hade varit så himla kul o sett hur det blev när det blev färdigt o fyllt upp med hönsisar

Lotus

• Ångermanland
« Svar #12 skrivet: 06 maj-08 kl 19:28 »
Förlåt mig! Jag ska skärpa mig och sätta in bilder! (= kärestan måste göra det för jag är bildinvalid, förstår inte hur jag ska infoga  :-[ ).

dalslandsmamman

• Gäst
« Svar #13 skrivet: 07 maj-08 kl 21:50 »
Å vad fint! vi ska bygga nu i helgen kan jag få ng tips? köpte du "nyckelfärdigt? vart i från isf?

Stavern

• Norge
« Svar #14 skrivet: 08 maj-08 kl 11:54 »
Hehe...inte fråga meg hur man gör....er helt bildinvalid jag oxå =)

Dela detta:

* Inloggade just nu

52 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser