Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tuppen FISER!!!!!  (läst 2453 gånger)

mimmimera

• Mimmis hemsida
Tuppen FISER!!!!!
« skrivet: 06 jun-08 kl 13:37 »
Min Dv kochintupp sitter på pinnen på kvällen vid läggdags o FISER  :-[ ljudligt!!!! har aldrig hört detta förr så jag undrar om det är nått fel på "gubben" ???
trodde först att det var andningen som lät (låter som en tung utandning med lite tjut i) men vid närmare inspektion så fann jag ut att ljudet kom bakifrån och inte framifrån :P
Läs det jag verkligen skriver och INTE mellan raderna...för där står ingenting.

Maria1xx

• En djurvän på Östgötaslätten.
    • Östergötland
SV: Tuppen FISER!!!!!
« Svar #1 skrivet: 10 jun-08 kl 18:39 »
 ;D ja det ska ju ut nån stanns  ;D
Här på gården finns två hundar, en hankatt,   
en hamster och en massa dammråttor.
Vi har 3 barn födda -99,  -04, -10.

Nypålandetsfru

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 12 jun-08 kl 16:51 »
Min Dv kochintupp sitter på pinnen på kvällen vid läggdags o FISER  :-[ ljudligt!!!! har aldrig hört detta förr så jag undrar om det är nått fel på "gubben" ???
trodde först att det var andningen som lät (låter som en tung utandning med lite tjut i) men vid närmare inspektion så fann jag ut att ljudet kom bakifrån och inte framifrån :P
;D
Ja är man karl så ska det ju helt klart höras också! ;)

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #3 skrivet: 12 jun-08 kl 17:14 »
;D
Ja är man karl så ska det ju helt klart höras också! ;)
Jaha, är det bara män som fiser då? Jag menar, hua annars vilken kvinnlig man jag måste vara då  :-X  :-[  ;D
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

carmen

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 08 aug-08 kl 00:08 »

Hej!

Det här räddade min taskiga dag!
Förlåt mimmi, men jag skrattar så tårarna rinner!

Har aldrig hört/märkt att hönsen fiser? De kan ju inte rapa vilket jag tyckte var hemskt, men nu vet jag att det kommer andra hållet istället, och skitsamma vilket håll det kommer ifrån för jag blir lättad!  ;D

mvh
Carmen

Dela detta:

* Inloggade just nu

114 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superinspirerande! Nu är jag prenumerant!
/ Pia T

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser