Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  getpubertet *  (läst 1404 gånger)

soulflow

• lilla tärnö
getpubertet *
« skrivet: 17 jul-05 kl 20:05 »
hei *

panik i kubik. mina små killingar (ganska precis 3 månader gamla) börjar bli könsmogna, tror jag. bocken ligger verkligen på. hittils är det nog mest "träning" han vet nog inte riktigt vad han gör men grejen är den att jag inte kan eller vill skilja på dem eftersom de är ensamma i sin lilla flock. det är första gången vi har getter så jag är lite orolig. förstår att geten är alldeles för ung att bli dräktig. dessutom är det 50/50 att de är halvsyskon. har planerat att kastrera bocken men det är ju lite tidigt för det så what to do !!??

vore tacksam för erfarenheter kring detta. please. är det överhuvudtaget möjligt att få honom att stilla sig :) när jag skriver det här så inser jag att det förmodligen inte går men i alla fall. tips, idéer och tankar  tackar jag för.

loveflow * jenz
CITY LIFE IS A SHITTY LIFE

Krusmynta

Re:getpubertet *
« Svar #1 skrivet: 17 jul-05 kl 20:19 »
Kastrera! Vi kastrerar våra bockar på jobbet när de är lika gamla.

Dela detta:

* Inloggade just nu

129 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Höjdpunkt när tidningen kommer, väldigt bra tidning
/Jenny

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser