Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  En höna med blodig bak!  (läst 1630 gånger)

Ollikainen

En höna med blodig bak!
« skrivet: 08 apr-09 kl 19:26 »
En av mian hönor av rasen Bovens har blod i baken!!! Vad kan detta vara? Lite lite blod på äggen hon lägger.  Någon som vet? Det är en vit höna så det kanske ser ut att ha blött mer än vad det har. Vi har haft hönan i 10 dagar, hon kommer från en ekologiskt höns farm. Hjälp!!!!!!!

Margit

• Gäst
SV: En höna med blodig bak!
« Svar #1 skrivet: 08 apr-09 kl 19:30 »
En av mian hönor av rasen Bovens har blod i baken!!! Vad kan detta vara? Lite lite blod på äggen hon lägger.  Någon som vet? Det är en vit höna så det kanske ser ut att ha blött mer än vad det har. Vi har haft hönan i 10 dagar, hon kommer från en ekologiskt höns farm. Hjälp!!!!!!!

Kan hon ha blivit hackad därbak??

Ollikainen

« Svar #2 skrivet: 08 apr-09 kl 20:17 »
Jag tror inte hon har blivit hackad. Det är längre ner än där de brucka hacka.

Torry

« Svar #3 skrivet: 08 apr-09 kl 20:26 »
Du ska nog försöka tvätta bort blodet annars är det risk att dom börjar hacka. Då kanske du också kan se vad det är som är felet.
//Torry

Dela detta:

* Inloggade just nu

100 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser