Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  gässlingar  (läst 2027 gånger)

ratjacks

• Rat Jack's kennel
gässlingar
« skrivet: 19 maj-06 kl 08:41 »
 ;D idag är jag jätte lycklig för jag såg två små dunbollar under min ölands hona , började nästan miströsta efter 34 dagar hoppas fler har kläckts i kväll när jag kommer hem efter jobb. hon låg på 12 ägg så det skall väl komma några fler.  ;D ;D ;D

Göran
Gutefår,ölandsgäss,linderödsgrisar  samt Nordsvensk och uppfödare av Parson Russell Terriers

Lena A

Re:gässlingar
« Svar #1 skrivet: 19 maj-06 kl 20:53 »
Grattis till gässlingarna  ;D ;D

Håll oss underrättade om hur många det blir och hur det går för dem  ;)

ratjacks

• Rat Jack's kennel
Re:gässlingar
« Svar #2 skrivet: 26 maj-06 kl 14:22 »
En har försvunnit och är väl i himlen, en lyckades inte ta sig ut och var död , resten av äggen var att jämföra med skarpladdade illaluktande saker, en finns kvar och verkar att frodas och övervakas mycket av mamma o pappa är nummera döpt till junior och hoppas att han/hon klarar sig.

Göran   ;D
Gutefår,ölandsgäss,linderödsgrisar  samt Nordsvensk och uppfödare av Parson Russell Terriers

Dela detta:

* Inloggade just nu

205 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Att jag läst samtliga gamla nummer som fanns att få tag på för utlåning av denna tidning säger väl en hel del om vad jag tycker om den. En del av dem har jag lånat flera gånger. Jag älskar tidningen! Den är idérik, hoppingivande, livsbejakande, inspirerande och informativ och får mig att sjuda av iver och verksamhetslust. Jag kommer att köpa gamla nummer några i taget och nu är det verkligen dags att starta en prenumeration!
/Anneli

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser