Man har inte någon som helst vetenskapligt belägg för att elallergi existerar då alla försökspersoner som anser sig vara elallergiska falerat i alla tester.
Men vill någon bo ute i skogen med ett stearinljus så bryr jag mig inte om det. Man har däremot påvisat någon typ av depression hos samtliga patienter.
Fallerat? Hur var det med Pär Segerbäcks åktur genom stan, då? Det är det enda jag just nu kommer ihåg, men med tanke på hur dåligt försökspersonerna mår, ska man väl inte slösa med sådana test, eller hur?

Depression är ett av många typiska symptom, så det är väl inte så konstigt att man kan konstatera det.
Jag utgår ifrån att Du inte räknar med det löjeväckande försöket med en elöverkänslig person som ombads avgöra om en glödlampa i en väska var tänd eller släckt, fast platsen var ett modernt sjukhus, med massor av olika elektroniska manicker i både det rummet och runt omkring.

Det riktigt stora vetenskapliga problemet med det här är, att det pågår ett fullskaleexperiment med så gott som hela Sveriges befolkning,
utan kontrollgrupp...

Om någon utför Ulrics förslag, hoppas jag att det sker
med kontrollgrupp, och med alla andra faktorer så väl kontrollerade som möjligt, inklusive att strålningen kan nå flera kupor än den där mobilen ligger. Skärma av, mät! Kolla t ex om mobilen kan ringa inne i kupan, i så fall är den inte tillräckligt avskärmad!

Dokumentera, rapportera!