Kan tänka mig att det tar MAX 4 timmar att bygga ett enkelt litet hus. Och det är väl inte så där att ni köpte djuren o sen bara oj då vilket arbete det var? Köpte ni djuren innan ni köpte gården? Kan väl inte komma som en fullständig chock=?
Och hur fan kan det andas kärlek till djuren när man inte är kapabel att ta hand om dom`? Ja kärlek på sommaren är enkelt på vintern lite svårare tydligen för då krävs det jobb.
Tycker det mera liknar någon sommar katts ägare
Tack vilket härligt och konstruktiv svar, du gjorde ju verkligen min dag!
Klart jag släpper ut fåren i skogen när de inte är roliga längre precis som jag gör med katten när han är gammal och ful.
Nej jag har haft mina får i flera år och vet vilket arbete det är och jag älskar det! jag vill inget hellre än ha mina djur, sommar som VINTER!
är det bara fyra timmar, jo tjenare de ska ha ett ordentligt hus! Här finns gott om varg och lo.
EN chock är hur dåligt skick gården är i, att människor i min närhet blivit svårt sjuka och dött. Det är en chock, det är ett problem för nu står jag ensam och hinner inte. Tror inte att jag inte känner mig otillräcklig redan som inte hinner och kan, jag gör så gott jag kan.