Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Går det här bra ?  (läst 1340 gånger)

oscar97

• Dvärg New Hampshire
    • Skåne
Går det här bra ?
« skrivet: 22 feb-12 kl 23:16 »
Går det här bra till ett ankpar ???
kanske lite branta sluttningar ,till rouenankor   ::)

tar gärna i mot tips och råd  ;)

/ Oscar

..

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
SV: Går det här bra ?
« Svar #1 skrivet: 23 feb-12 kl 04:24 »
Det ser super ut, ser inte ut att vara brant överallt. Dem vet vart dem kan ta sig upp =)
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

grimbart

• fångstman/jägare söker uppdrag!!!
    • Västergötland
« Svar #2 skrivet: 23 feb-12 kl 07:07 »
Det går nog bra,men en del att stängsla,rävsäkert måste det vara och är det en bäck så måste du täta med nät emot mink och iller även i bäckröret,rovfåglar trivs i åkermiljö och tar ankor oxå..men annars är det jättebra med väl tilltagna ytor för det blir snabbt upptrampat.
Fjäderfän och kaniner

oscar97

• Dvärg New Hampshire
    • Skåne
« Svar #3 skrivet: 23 feb-12 kl 11:02 »
Okej tack för svar :)
men under granarna ska jag ha ett kull hus ,som jag kommer att stänga in dem i på kvällarna.
Dem ska bara vara i denna gården på vår,sommar och sensommar sen åker dem in i hönsgården för sen kommer ju höken  >:(

/ Oscar
..

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
« Svar #4 skrivet: 23 feb-12 kl 17:47 »
Mina ankor och änder vaktade alla tillsammans. Såfort de såg en fågel i skyn, flög de iväg till närmsta buske. :P
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Dela detta:

* Inloggade just nu

266 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastiskt inspirerande
/Catarina L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser