Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Smaksätta socker, vacker gåbortsgåva  (läst 1221 gånger)

anette i bugared

• -
Smaksätta socker, vacker gåbortsgåva
« skrivet: 17 nov-10 kl 14:53 »
Jag har börjat ta med mig matvaror istället för blommor när jag hälsar på eller firar nån som fyller år, mer uppskattat och roligare att ge det kan jag lova. Här är min senaste "inovation", socker med lätt rosensmak, helt naturligt både vad gäller smak och färg (bara rosor och socker, inget annat). Kanske inte det nyttigaste i "matväg" men visst är det en vackert färg!!
Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt, nu slåss jag mot ondskan och värnar den svage. Mitt redskap är viljan, en kvast och en hatt.
Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt.

kanka

• Västerbotten
SV: Smaksätta socker, vacker gåbortsgåva
« Svar #1 skrivet: 17 nov-10 kl 14:56 »
Jättefint!
Och du har så rätt, mat är alltid uppskattat, speciellt om det är nåt hemgjort.

Hälsningar från torpet
Det ska bara gå, 4600 kvm har jag till förfogande.

Johanna Sareklint

• Blekinge
    • Johannas hörna
SV: Smaksätta socker, vacker gåbortsgåva
« Svar #2 skrivet: 17 nov-10 kl 15:29 »
Bra initiativ, dessa gåvor är säkert mycket mer uppskattade än en blomma! Ser riktigt fint ut!
Tapetsararlärling. Genbank nr 7089 för Bohus-dals-svarthöns. Bronzekalkoner.  Sibirisk kattägare. Odlar-freak med kameran fastvuxen i handen :)
Titta gärna in i min nätbutik www.tildawinge.se och min websida www.sareklint.se/johanna

Dela detta:

* Inloggade just nu

399 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser