Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  HONUNG SÄLJES 323kr/kg  (läst 2867 gånger)

Edward.

• A NOBLE SPIRIT EMBIGGENS THE SMALLEST MAN
    • Gästrikland
HONUNG SÄLJES 323kr/kg
« skrivet: 22 nov-10 kl 21:17 »
Ja  istället för att skeppa iväg allt på bulk kan man förädla honungen  ;D

Förkylningshonung Apotek Gyllenbom 155gr  50 kr

http://www.blocket.se/jamtland/Forkylningshonung_Apotek_Gyllenbom_155gr_30861654.htm?ca=5&w=1

mvh edward  :P

ps det är inte jag som säljer
"Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre." Nalle Puh

klarre

• Södermanland
SV: HONUNG SÄLJES 323kr/kg
« Svar #1 skrivet: 22 nov-10 kl 21:41 »
Morsan har köpt en sån där burk, den är faktiskt att rekommendera. Han har verkligen lyckats fått ett bra kilo pris.

Weasel

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 22 nov-10 kl 21:44 »
Haha, äkta förkylningshonung! :P Smaksatt med eucalyptus, pepparmynta och menthol.

Men man ska inte skratta, de blir säkert sålda, så då är det ju en kanonprodukt, för säljaren!
Bor i ett hus på landet med mina tre barn. Kuvasz, katter, nakenråttor och hamstrar. Oflar lite för husbehov.

skiesabove

• Permakultur med häst
    • Norrbotten
« Svar #3 skrivet: 22 nov-10 kl 21:57 »
Sketasmart, det är så man går runt på sin hobby =)!

Det har ju faktiskt krävts lite "extra", dvs inköp av fina burkar, design av etiketten, och smaksättningen, och jag tror att folk gärna köper en produkt som känns välarbetad. Och producenten tjänar ju pengar på det såklart.

Helt rätt!
//Lina

Gångtrött

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 22 nov-10 kl 22:04 »
Smart! Och en jäkligt tilltalande etikett också för den delen!

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #5 skrivet: 22 nov-10 kl 22:37 »
Jag har köpt den o den funkade toppen att rensa upp luftvägarna med.
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
« Svar #6 skrivet: 22 nov-10 kl 22:52 »
Den ser faktiskt väldigt tilltalande och förtroendeingivande ut. All heder till säljaren tycker jag!
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

356 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser