Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  hjälp!- huset angripen av hästmyror  (läst 1930 gånger)

charlotta

hjälp!- huset angripen av hästmyror
« skrivet: 25 jun-06 kl 20:27 »
vårt hus verkar ha blivit angripen av hästmyror.

är det nån som vet hur man får bukt med dessa djur , så är jag tacksam för tipps!

charlotta
There are three ways of telling every story
but a thousand ways of singing every song ...

Filip Skräplund

Re:hjälp!- huset angripen av hästmyror
« Svar #1 skrivet: 25 jun-06 kl 21:40 »
Om man doppar dem i choklad, har man ett gott och nyttigt lördagsgodis. Se myrorna som en proteinreserv!

Blir det några myror över kan du kolla här:

http://www.alternativ.nu/yabb/index.php?board=66;action=display;threadid=8993;start=msg45899#msg45899

Fixar du det inte själv så kontakta Anticimex.
« Senast ändrad: 25 jun-06 kl 21:42 av zeke »
"I never did give anybody hell. I just gave them the truth and they thought it was hell."  Harry S. Truman

charlotta

Re:hjälp!- huset angripen av hästmyror
« Svar #2 skrivet: 26 jun-06 kl 18:45 »
tack för tippsen !

There are three ways of telling every story
but a thousand ways of singing every song ...

Dela detta:

* Inloggade just nu

565 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser