Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Amerikanska Peking Anka  (läst 1955 gånger)

tito88

• Småland
Amerikanska Peking Anka
« skrivet: 14 dec-10 kl 19:53 »
Hej!
Jag letar efter en uppfödare av amerikanska peking anka. Finns det nån som kan ge mig en adress eller en hemsida? Det vore jätte snällt ;)

Mvh

Xoot

• Gäst
SV: Amerikanska Peking Anka
« Svar #1 skrivet: 14 dec-10 kl 20:26 »
Hej!
Jag letar efter en uppfödare av amerikanska peking anka. Finns det nån som kan ge mig en adress eller en hemsida? Det vore jätte snällt ;)

Mvh

Kan du tänka dig att köra vart som helst? :)  Eller du önskar inom en viss radie?

tito88

• Småland
« Svar #2 skrivet: 14 dec-10 kl 20:43 »
Jag tänkte mig upp till 30 mil för minst två ankor (bor i kalmar län) Vet du något?

ElinaAnderzzon

• Norrbotten
    • våningsregister
« Svar #3 skrivet: 22 dec-10 kl 15:22 »
Apropå Amerikansk peking anka.... Jag är kock och har massor av matminnen. Men i ett års tid har jag ett väldigt starkt matminne. Det var på en liten restaurang i china town new york... Där beställde jag in just peking anka som serverades med steamed bread. Detta var det godaste jag ätit. (Bara en parentes) .

Är det bara denna art som används till peking anka?

grimbart

• fångstman/jägare söker uppdrag!!!
    • Västergötland
« Svar #4 skrivet: 22 dec-10 kl 17:17 »
jag har amerikansk peking... vet flera andra som har det oxå... fast vi finns i gbg området..
Fjäderfän och kaniner

Dela detta:

* Inloggade just nu

449 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser