Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Mistel te  (läst 6152 gånger)

windforce

Mistel te
« skrivet: 18 dec-10 kl 07:47 »
Hej!
Jag har fått problem med hög puls, och viktnedgång. Är 45 år kvinna.
Har varit inlagd på sjukhus och de hittar inga som helst fel. Pulsen är konstant 95 i vila och 140 så fort jag rör mig
lite snabbt. Äter sex måltider per dag för att inte gå ner mer i vikt. Helt klart har ämnesomsättningen hamnat i obalans
oavsett vad läkarna säger.
Nu läste jag i Maria Trebens bok ur Gud´s husapotek att Mistel te kan rätta till obalanser i körtelsystemet.
Vet någon om mistel te är farligt?
Jag har läst på något ställe att mistel är giftigt och därför undrar jag.
Tacksam för svar.

hallonblå

• Gäst
SV: Mistel te
« Svar #1 skrivet: 26 apr-12 kl 19:07 »
jag kan tyvärr inte svara ¨på din fråga om istel e giftig jag hittar den inte i min örtbok men däremot tänk på hur du blandar örter och medeciner det kan slå ut varandra o även ge oönskade effekter, lycka till i ditt ört sökande det kan vara riktigt värt det

Dela detta:

* Inloggade just nu

272 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser