Tackar som frågar

Bruno har väldigt stor respekt för Herrman mer än han behöver egentligen. Så han känner av att Örni inte är där
I hönshus och gården är det en tolerans och gemenskap hos alla nu kvarvarande 11 och "ute" delar tuppar/höns upp sig i flockar som respekterar varandra när dom möts med "tillsägelser" i bland av respektive tupp. Tupparna kan ju inte styra hönsen (

känns det igen ) utan måste konkurera med varandra som ni vet.
Ännu har jag inte sett någon markant förändring utom att Herrman lockar kraftigare och får då med sig någon av Örni/Brunos fruar, men som sagt dom har inte varit "ute" . Det ska bli väldigt spännande att se vad som händer.
Hönsgården är min stolthet

Ser ut som ett smycke när det är upplyst i vinter mörkret Har lite info på min hemsida.
Nej ingen platta bara där mat/vatten backarna står är betong. Enbart sand blandad jord. En svetsad ram. Plexiglas längst ner Hönsnät på överdelen + plexi på vintern och Plexi som tak. Den första gården blev så lyckad att vi gjorde fler. Till de 2 pytte hönshusen med vardera 1 tupp/höna och 1 tupp 2 höner.
Inne är det där i mot betong och sand på golvet. Har samma sorts sand inne till kattlådor när det behövs. Den suger väldigt bra åt sig fukt utan att bli "blöt"