Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Om du bara fick en enda julklapp, vad skulle du önska dig då?  (läst 913 gånger)

jag71

• varma höns
    • Skåne
Det frågade jag våra små töser och fick veta att en "hello kitty"mjukisdocka var det som var absolut mest önskat av de båda. Frågade den lille storebrodern (snart sex år) och fick svaret "En höna". Jag blev lite förvånad då jag vet att han vill ha egna höns men vi har kommit överrens om att han ska få egna höns när han tagit hand om de vi har i åtminstonde ett år. Att han släpper ut de och ger de mat tillsammans med sin storasyster gör att han antagligen kommer att få några hönor i sommar.
Ja ja för att återgå till det jag tänkte skriva om så... Jag måste ju fråga varför han ville ha en höna om han bara fick en enda julklapp och svaret blev "Får jag bara en enda julklapp så vill jag ah de jag önskar mig allra mest". Varför hade han då inte önskat sig höns i julklapp innan? Jo, han visste ju att han ändå inte skulle få några men OM det bara var en enda så kanske. :)
Jag var tvungen att le lite grann och så får jag väl köpa några sebbar till sommaren åt honom, för det är sebbar han vill ha.

Kan ju berätta att han gav sin storebror EN morgontoffla i julklapp för storebror hade ju bara slarvat bort den ena så han behövde inte två. :)
har lite djur... mest fjäderfän. ;)

The Game

• Gäst
Frid och fröjd i mitt hönshus och Ringside biljetter till Wrestlemania..
/majsan

Dela detta:

* Inloggade just nu

259 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Otroligt mycket läsvärda artiklar. Jag väntar alltid med spänning på nästa nummer, en otroligt bra tidning!
/ Pia Elldalen

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser