Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  maskin ringen  (läst 1702 gånger)

greta7781

• Östergötland
maskin ringen
« skrivet: 04 jan-11 kl 14:06 »
hej jag funderar på att ansluta mig till maskin ringen och hyra ut mig som arbets kraft till olika jobb är det någon annan här på alternativ som gör det eller har gort det och vad tycker ni om det fungerar det bra fins det mycket att göra och fungerar föreningen så man får betalt och så??

greta7781

• Östergötland
SV: maskin ringen
« Svar #1 skrivet: 07 jan-11 kl 14:30 »
ok ingen som har haft med dem att göra det värkar ju lite oroväckande

yggdrasil

• Småland
« Svar #2 skrivet: 07 jan-11 kl 14:47 »
Jag känner bönder som både arbetar åt & för maskinringen, de vänder sig oftast till renodlade producerande  bönder så vi på alternativ är nog inte maskinringens största kunder direkt :)

Vad jag har hört så är de både stora och seriösa!
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Yoda

Fordson

« Svar #3 skrivet: 07 jan-11 kl 22:32 »
Vad är det för arbete du ska utföra då? Mig veteligen så består maskinringen av olika maskiner + förare man hyr på timmar. Inte bara generell arbetskraft.

yggdrasil

• Småland
« Svar #4 skrivet: 12 jan-11 kl 15:07 »
Vad är det för arbete du ska utföra då? Mig veteligen så består maskinringen av olika maskiner + förare man hyr på timmar. Inte bara generell arbetskraft.

Om du kollar deras hemsida så ser du att de har flera olika tjänster de erbjuder, allt ifrån ren bemanning till entreprenad
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Yoda

nordtravare

• Medelpad
« Svar #5 skrivet: 17 jan-11 kl 07:48 »
här i sundsvall är maskinringen mkt aktiv, just nu är takskottning en uppgift som sväljer allt om  kan arbeta ordentligt .flaggvakt vid asfaltering röjning vid vägskyltar uppsättning av vägräcken och massor av annat förekommer .

Dela detta:

* Inloggade just nu

354 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

Bästa tidningen!
/Malin Eklöv

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser