Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Göra pengar av ingenting - tips på pyssel att säljas dyrt!  (läst 3978 gånger)

skiesabove

• Permakultur med häst
    • Norrbotten
Blir alltid lika imponerad när jag hittar någon som gjort en produkt som kostat  ungefär ingenting i material, lite i arbetsinsats, och kan säljas för en redig profit:
Såsom trädgårdsskyltar: http://www.blocket.se/pitea/Harliga_Tradgardsskyltar_31061678.htm?ca=1_9&w=1
"Förkylningshonung" är ju ett till exempel =).

Tänkte att folk kan fylla på med enkla tips på hur man tjänar pengar om man har lite pysseltid över?

//Lina

Rosten

• Närke
SV: Göra pengar av ingenting - tips på pyssel att säljas dyrt!
« Svar #1 skrivet: 28 jan-11 kl 14:38 »
Veckans erbjudande. ;D

Mirakelmedel för bantning

Vi garanterar en kraftig viktminskning inom 5-10 dagar.
För endast 295 kr + frakt får du 50cl magiskt vatten från en liten insjö i Sveriges norra inland med fantastiska egenskaper.
Missa inte detta, över 8000 personer har provat detta med enastående viktminskninsresultat.

För mer upplysningar om det magiska vattnet.
Kontakta Östersunds kommun.
 ;D

Gronavagen

• Uppland
    • 1000 sätt att driva en matte till vansinne- en blogg om att (över)leva med en flock hundar
« Svar #2 skrivet: 28 jan-11 kl 14:47 »
Kådsalva kostar nästan ingenting att tillverka.

skogsråetiskogen

• Småland
« Svar #3 skrivet: 02 feb-11 kl 08:21 »
Björksavsdricka kostar nog inte mycket att göra.... Förutsätter att du har egna björkar alt frågar markägaren.

Astra

• Uppland
« Svar #4 skrivet: 02 feb-11 kl 08:37 »
Veckans erbjudande. ;D

Mirakelmedel för bantning

Vi garanterar en kraftig viktminskning inom 5-10 dagar.
För endast 295 kr + frakt får du 50cl magiskt vatten från en liten insjö i Sveriges norra inland med fantastiska egenskaper.
Missa inte detta, över 8000 personer har provat detta med enastående viktminskninsresultat.

För mer upplysningar om det magiska vattnet.
Kontakta Östersunds kommun.
 ;D
;D ;D   ;D
Bor mellan Uppsala och Norrtälje med maken, lille sonen (3år), lilla dottern (0år), 2 katter och några sussexhöns, en orpington, en stilig Marantupp, Isbar-tonåringar, två franska nakenhalsar, blandisar och japanska vaktlar.

Tokyoboy

• Uppland
« Svar #5 skrivet: 16 feb-11 kl 07:26 »
Lar dig nagot riktigt attraktivt/kul/spannande och  bli "larare". Det finns manga som skulle kunna gora mer av att halla kurser inom sina specialomraden. Jag sjalv kopte mitt eget boende med pengar jag spart ihop enbart genom vad mina privatelever ger mig.

Dela detta:

* Inloggade just nu

236 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning där det mesta tas upp! Klart prisvärd läsning.
/Theo

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser