Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ank vakt i sommar ??  (läst 1075 gånger)

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
Ank vakt i sommar ??
« skrivet: 25 mar-11 kl 23:42 »
Hej alla
Jag har två cayuga damer och en mysk drake+ hans fru .
Kan nån tänka sej att vara ankvakt åt dom i sommar medans jag flyttar ?
Uppland/sörmland/västmanland funkar .
Jag vill verkligen inte behöva göra mej av med mina älsklingar ... :'(
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Misonten

• Västergötland
SV: Ank vakt i sommar ??
« Svar #1 skrivet: 30 mar-11 kl 19:41 »
Jag hade kunnat husera dem över sommaren. Men det är ju lite långt  :-\ Hoppas du hittar någon vänlig människa, Lycka till !!
Mille Fleur, Silkeshöns, Araucana, några blandisar. Japansk jumbovaktel, Mignon samt 2 bondkatter. Bor tillsammans med sambo strax utanför Tidaholm

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
SV: Ank vakt i sommar ??
« Svar #2 skrivet: 30 mar-11 kl 21:56 »
Va synd att du finns så långt borta  :-\
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Dela detta:

* Inloggade just nu

365 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Som vanligt ett mångfacetterat och informativt nummer om mycket som hör självhushållningen till.
/Håkan

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser