Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  HJÄÄLP om kläckaren från england o leveransen  (läst 3322 gånger)

vispan81

• -
HJÄÄLP om kläckaren från england o leveransen
« skrivet: 31 mar-11 kl 21:20 »
hej.
Jag har liksom många här inne beställt king suron från England.
Har följt paketet och det har gått bra och till och med kommit till Malmö och sen på lastbilen för leverans.
Nu när jag kollade stod det senaste uppdaterat att det inte gick att leverera....
Är inte riktigt okej på engelska men förstår att det är nåt konstigt som hänt.
Kan det vara att dom inte hann idag och försöker i morgon eller vad kan ha hänt? Vet inte vem jag ska fråga heller då jag inte hittar nån att kontakta...
Vill ju ha mitt paket NUUUU typ :)
hälsn ida.

lilyrose

• Djurintresserad med konstnärssjäl
    • Norrbotten
    • Lily Rose & Co
SV: HJÄÄLP om kläckaren från england o leveransen
« Svar #1 skrivet: 31 mar-11 kl 21:28 »
är den inte i tullen då..  när jag beställde från usa så stod det när den kom till  malmö att den går igenom tullen.. sen skickas den vidare.. har du koll via nätet, det kan vara lite eftersläpning.. du kan ju ringa budföretaget när du har kolliidnr .. så vet dom säker vart den är..
*Hundar- bichon havanaise, bichon havanaise-Lhasa apso
* katter -  bondkatt & bengal   * höns- brahma, blommehöns, bohuslän-dalshöns "svarthöns",bielefelder, silkes, dv wyandotte, dv kochin, sabelspoot,hedemora,aracurana, ankor Cayuga, smaragd, migon. Bor på landet i kronobergslän.

Magnus73

• Västerbotten
« Svar #2 skrivet: 31 mar-11 kl 21:36 »
hej.
Jag har liksom många här inne beställt king suron från England.
Har följt paketet och det har gått bra och till och med kommit till Malmö och sen på lastbilen för leverans.
Nu när jag kollade stod det senaste uppdaterat att det inte gick att leverera....
Är inte riktigt okej på engelska men förstår att det är nåt konstigt som hänt.
Kan det vara att dom inte hann idag och försöker i morgon eller vad kan ha hänt? Vet inte vem jag ska fråga heller då jag inte hittar nån att kontakta...
Vill ju ha mitt paket NUUUU typ :)
hälsn ida.
Jag beställde en r com 50 pro nu ikväll men fick inget nummer så jag kan spåra paketet,fick du det då de skickade från england?

vispan81

• -
« Svar #3 skrivet: 31 mar-11 kl 21:49 »
31 Mar 2011   17:40   Malmö   Inte kan leverera     
31 Mar 2011   09:24   Malmö   Ditt paket är på fordonet för leverans     
30 Mar 2011   15:07   Malmö   Ditt paket har anlänt till det lokala depån     
30 Mar 2011   15:07   Malmö   Skiftet är på väg på sin resa till lokal leverans destination. Spåra ditt paket här för regelbundna uppdateringar.     
29 Mar 2011   21:19   Unna Hub   Skiftet är på väg på sin resa till lokal leverans destination. Spåra ditt paket här för regelbundna uppdateringar.     
29 Mar 2011   00:45   Hub 3 - Birmingham   Ditt paket har tagits emot på vår sortering nav     
28 Mar 2011   22:03   Hub 1 - Birmingham   Ditt paket har tagits emot på vår sortering nav     
28 Mar 2011   17:43   Builth Wells   Ditt paket har samlats in från avsändaren   

Jag har översatt med google därav den härliga svenska hi hiii :)
Men jag tolkar detta som att det gått genom tullen och är på lastbil för leverans hit men att nåt hände på vägen, eller paus för dagen.

När det gäller spårningsnummer fick jag INTE det från början, utan det fick jag först idag när jag mailade och undrade hur det gått med leveransen osv. Då svarade hon och skickade även med länk där jag skulle spåra.
Allt är ju på engelska där och jag vet inte var jag ska vända mig för att fråga vidare :(

Magnus73

• Västerbotten
« Svar #4 skrivet: 31 mar-11 kl 22:03 »
oki, ja det ska väll inte ta allt för lång tid innan man får den

Attes matte

• Jämtland
« Svar #5 skrivet: 31 mar-11 kl 22:10 »
Det blev samma för mig, men det var för att det var posten som körde ut paketet, och när jag inte var hemma så provade han dan efter istället. Och då fick jag det. :)

/Sara
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

vispan81

• -
« Svar #6 skrivet: 31 mar-11 kl 22:13 »
Nej det tycker man ju om man följer hela resans gång på schemat :)
får se vad som händer. hoppas hoppas snart iallafall.
ger dom halva dan i morgon annars får ja se om maken kan hitta nån att ringa eller nåt, mer haj på engelska än mig ju ;)
Kanske är så att dom provar i morgon, håller tummarna för det.

vispan81

• -
« Svar #7 skrivet: 01 apr-11 kl 11:07 »
Har nu lyckats lokalisera mitt paket :)
Mötte postbilen men hon körde bara förbi vår låda och den var tom när vi tittade. Sen när vi kom hem igen hade hon återkommit med lapp i lådan att hon sökt mig- knäpp blir man ibland ju...
Så vi ringde posten och hittade paketet och fick komma i eftermiddag och hämta det.
Så äntligen kan vi snart beställa ägg här- jippi :)
Ska montera till kvällen och sen när jag sett att den fungerar, då smäller det ;)
ha en trevlig helg alla.
hälsn ida.

Dela detta:

* Inloggade just nu

402 gäster, 1 användare
yellgar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning, väldigt intressanta artiklar.
/ Jimmy

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser